Iubita mea


                               de Nelu Preda

Iubita mea cu ochi ca marea ,
Şi părul blond undind bogat ,
De câte ori privesc la dânsa…
Gândul mi-alunecă-n păcat !

Iubita mea cu gât de lebădă ,
Ca de Praxiteles sculptat ,
Să ne iubim căci în clepsidră…
Timpul se scurge şi-i păcat !

Iubita mea cu sâni ca neaua ,
Şi torsul zvelt , ameţitor ,
Miroşi a tei şi-mi trece ziua -
Cum să te-mbii in dormitor?

Iubita mea , picioare de gazelă ,
Cu mers grăbit şi-unduitor ,
De cum te văd devin o santinelă...
A dragostei ce-ţi port clocotitor !

Iubita mea ,eşti unică sub stele ,
Iubirea nostră-i tot ce am visat ,
Te-am plăsmuit în visurile mele...
Şi iată Dumnezeu , azi mi te-a dat !

Iubita mea ,e noapte-acum târzie ,
Voi adormi curând cu tine-n gând ,
Obolu-ţi dat e-această poezie...
Citeşte-o şi păstrează-mă în gând !



                          

Comentarii

Postări populare de pe acest blog