Iubito




                   de Nelu Preda

Iubito, nu mă chinui, mi-ai spus că și tu mă iubești...
Că dragostea va dăinui, că sentimentele-s firești,
Că și puțină gelozie, ar fi ca sarea și piperul...
Eu cred c-ar fi o lăuzie, ce ar strica de tot misterul!
În dragostea adevărată, primești mai mult decât tu dai,
Și împlinirea de îndată, te face să te simți ca-n rai...
Simți tâmplele cum îți zvâcnesc, cum inima în piept îți bate,
Iar ochi-ți se-npăienjenesc, simțind un dor de libertate
A simțurilor ce exultă, de-a pătimașului lor dor,
Să te mai strâng o dată-n brațe și liniștit apoi să mor!
Dar tu nu vezi, nu simți, nu vrei, să rezonezi cu-a mea iubire,
Iar disperarea că mă minți, m-aruncă-aproape în bolire!
Dar nu-i nimic, voi căuta în alte brațe fericirea,
Căci pe pământ pot ca să zic, nimic nu e precum iubirea!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog