De-ai fi tu !




                   de Nelu Preda

De-ai fi tu aceea care, să-mi răpească inima,
Cu o simplă sărutare, să-mi stârnească  patima!
Patimă nimicitoare, ce mă poartă-n prag de moarte,
Când te văd nepăsătoare, visele vor să mă poarte,
Către negre, lungi coșmare, somnul ce mi-l tulbură,
Idei – râu în estuare, moarte-n mări de purpură!
Însă tu nu ești aprope-mi, nici cu gândul , nici cu fapta,
Îmi voi îneca amarul, scriind versuri despre alta,
Mai mlădie, mai  sprințară, decât tu ai fost vreodată
Și în suflet să-mi răsară, dragostea adevărată!
O voi întâlni aievea – uite-o,... e chiar ea aleasa!
Mă cunoaște dintr-o mie, mă poftește să-i văd casa.
Și părinții mi-i prezintă, frați, surori și alte rude
Ne-om căsători îndată-n, vara care stă s-asude.
Tu rămâi dar sănătoasă, inimă de piatră seacă
Și-o statuie-n sentimente, ar putea să te întreacă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog