Durere

Simt o durere surdă, când mă gândesc la tine,
Am fost îndrăgostiți – ne-a fost atât de bine
Dar îndoiala oarbă s-a născut între noi;
Ne-am despărțit și iată, din unul suntem doi.

Cum oare fericirea a fost întunecată,
De despărțirea noastră, deloc planificată?
Ce-a fost frumos, azi iată, e numai amintire;
Nu știu ce nu aș da pe-o clipă de iubire

Din partea ta acum, că ești de neatins,
Pe-altarul fericirii eu mă declar învins
Și simt un gol în suflet cum nu am mai simțit –
Iubirea-a fost reală, sau numai m-ai mințit?!

Dar nu-i nimic, durerea cum vine o să treacă,
Și voi găsi iubirea care pe-a ta s-o-ntreacă –
În alte brațe sta-voi, și voi găsi amorul
Și fără de durere privi-voi viitorul!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog