Iubito...

Iubito, când privirea ni s-a intersectat,
Cred că Dumnezeirea ne-a binecuvântat –
Tot răul și mâhnirea s-au risipit subit,
Când chipul tău feeric, eu l-am descoperit.

Pluteam ușor ca vântul, cu inima bătând,
Să îți descopăr casa, să te mai văd curând,
Iar tu ca o felină cu mersu-ți grațios,
Mergeai ușor ’nainte-mi, iar eu priveam sfios.

La jumătatea străzii, tu te-ai întors subit,
Iar eu timid ca mânzul, pe loc am înlemnit –
Tu mi-ai zâmbit șăgalnic, cu vocea cristalină
M-ai întrebat alene: cunoașteți vreo vecină?

Nu v-am văzut în zonă, dar sunteți cunoscut –
Și-așa din vorbă-n vorbă, idila a-nceput.
Și-acum când trecem strada prin locul potrivit ,
Îmi spui cu bucurie: ”Aici ne-am întâlnit!”

Trecut-au anii-clipe, și toți cu fericire,
Alăturea de tine -  fântână de iubire;
Iubita mea știi bine ce mult eu te iubesc,
Și numai lângă tine vreau să îmbătrânesc!

Și-apoi inevitabil, când moartea ne-o scinda,
Acel rămas în viață cu flori s-o perinda
Să-aprindă o lumină la locul cel de veci,
Și pân’ la revedere, să verse lacrimi seci.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog