De fapt...

De fapt, a fost un fapt banal –
Ne-am fost ciocnit pe stradă neatenți,
Tu emotivă, iară eu egal,
Ne-am tot scuzat și-am devenit absenți
 
La tot ce se întâmplă împrejur,
N-am mai văzut, când timpul trece,
Și-acuma liniștit pot ca să jur,
Că dragostea înfiripată n-o să sece

Și-aștept cu nerăbdare clipa
Când am să te revăd – parcă-s timid,
Iar tu ești pentru mine tipa
Ce-mi dă fiorul și devin instant livid.

De fapt, a fost menit să fie –
Sunt fericit – știu, am mai spus-o,
Iubirea ta e-o simfonie
Și nici măcar n-am presupus-o,

Dar ea s-a dovedit s-apară,
Nimic sub soare nu-i întâmplător,
Ciocnirea noastră într-o doară
A fost de sorți decisă uimitor!

Mă uit în ochii tăi ca cerul,
Privirea blândă-mi dă atât alean
Să descifrez pe loc misterul
Iubirii tale care crește an de an!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog