Dimineața


Dimineața, simt că viața îmi pulsează-alert în vene,
Liniștit mă duc și piața o parcurg hai-hui, alene –
Cumpăr fructe și legume, tot ce e mai bun, gustos
Și sunt pus numai pe glume, c-așa-s eu năbădăios!

Savurez din plin cafeaua c-o țigară canceroasă,
Și fiindcă-i făcui safteaua, precupeața nu mă lasă,
Și îmi dă ca bonus încă un mănunchi de pătrunjel –
Cu voința ei de stâncă...dar eu ce să fac cu el?!

Îl pun liniștit în traistă, și-mi continui lent plimbarea,
Doamne tu cu-această castă, ai umplut piața și zarea!
Toți vând în această țară, prea puțini mai și produc –
Cum scăpăm de-această tară?...cum scăpăm de-acest bucluc?!

Dacă zorii dimineții ar aduce-acum un Sfânt,
Să conducă cursul vieții și-astă țară pe Pământ,
Să adune paraziții, hoții, zbirii, speculanții,
Toți corupții și bandiții, toți călăii ăstei nații,

Aș simți că dimineața e o binecuvântare,
Noi am savura viața, de la mic și pân la mare,
Piața-ar fi mereu bogată în țăranii muncitori,
Viața-ar fi echilibrată și nu ne-ar mai da fiori!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog