Iubito, astăzi vom dansa!


Iubito, astăzi vom dansa, un dans păgân, cum n-a mai fost vreunul,
Ușor noi ne vom balansa, și-am să îngân, poeme delicate ca nebunul...
De dragul tău voi scrie tot ce simt, iubirea care e nemăsurată,
Și-n gândul meu acuma eu resimt, tot ceea ce n-am spus în altă dată!

Și vom dansa lasciv, pe muzică alene, cu corpurile unduind discret,
Fără s-avem motiv, noi ne vom teme, că sufletul cumva, ar fi inert
Și nu va recepta trăirea vie, a muzicii baroce, din clavecin cântată,
Iar tot aleanul ce-o să vie, ne va vibra în voce, iubirea cea adevărată.

Iar dansul nostru de-azi iubito, veșnic ne-o fi în amintire viu, aprins,
Precum iubire-am reunit-o și-atâtea grele-obstacole a-nvins...
Dar dansu-acesta-i memorabil, e unic cum n-a fost și n-o să fie,
Căci azi destinul e cu noi amabil și muzica e pentru suflet alifie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog