Cum îi rabdă Dumnezeu?!


M-am sculat de dimineață, copleșit de chef de viață,
Și vă spun cu cumpătare, despre-un lucru de mirare!...
Am citit cu interes, un document -  un eres,
Despre-o conspirație, nu doar peste nație,
Ci privind tot mapamondul – mare mi-a mai fost afrontul,
O gașcă de criminali, sioniști din cei penali,
Și-au propus ca o sfidare să aibă Pământul,
Care, hrănește de generații, libere, atâtea nații!...
Nu vor dânșii mai puțin, decât sufletul creștin
Economic subjugat, de Mefisto guvernat,
Vor un Guvern Mondial, cum prevede în Cabal!...
Și-astfel au elaborat, La Basel într-un palat,
Un plan ce m-a-nfiorat, azi de dânșii aplicat;
Prin războiul economic, psihologic și psihotronic,
Să ne devină stăpâni, la toți ce-i numesc goimi!...
Am citit, m-am îngrozit, toată noaptea n-am dormit,
Și apoi m-am dumirit, că nu este de glumit!...
De-asta scriu acest eres, poate găsesc interes,
La iubitul cititor, curios, iscoditor, căruia-i rămân dator,
Să îi fiu îndrumător, să găsească,
Să citească și apoi să se uimescă,
Câtă maleficitate și câtă rapacitate,
Manifestă dumnealor, în demersul sfidător!...
Vă îndemn ca să citiți, pe Google o să găsiti,
Scrisul înfiorător, zis al Înțelepților,
Proveniți de la Sion, vă asigur, nu-i un zvon...
Vor să devină stăpâni, peste oamenii cei buni,
Specula să înflorească, luxul deșănțat să crească,
Punând doar conducători, devotați, ascultători.
Pe copii i-ar educa folosind imaginea,
Scrisul fiind periculos, dezvoltând armonios,
Doar gândirea creatoare, și-asta tare mult îi doare.
Vor să îndobitocească, toată stirpea omenească,
Și ușor să o conducă, sclavagism modern s-aducă!...
Eu mă rog la Dumnezeu, să-i orbească cum vreau eu,
Să le-nfrângă uneltirea, să-nflorească Omenirea;
Pe mișei să-i amuțească și-n Shambala să-i gonească,
Fiindcă aici pe Pământ, au făcut un jurământ,
Omenirea să-o robească, și Satanul să domnească,
Peste stirpea omenească!...
Mă întreb acuma eu, cum îi rabdă Dumnezeu?!...

P.S. – Vă îndemn dragi cititori să căutați și să citiți ”Protocoalele Înțelepților Sionului”!...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog