Dimineața


Zi de zi, de dimineață, mă trezesc cu chef de viață,
Mă gândesc cu drag la tine iar asta îmi face bine –
Merg, mă plimb, fumez, mănânc, este timpul pentru piață,
Dar de asta nu mă plâng, îmi imaginez de tine;

Știu, la tine este noapte, visele te-au răsfățat,
Și eu te-am visat pe tine, bucuria a fost mare –
Cred că despărțirea asta pe-amândoi ne-a învățat,
Demonstrând că doar iubirea poate fi așa de mare!...

Sentimente minunate îmi trezești și te ador,
Visele sunt înglobate în trăirea mea complexă,
Dacă-aș ști că niciodată n-am să te mai văd, eu mor,
Hărăzește-mi Doamne astăzi o trăire mai intensă,

Ca să prețuiesc iubirea ce mă face face să renasc,
Am atâta bucurie, am atâta dor de viață,
Inima de dor e stoarsă totuși, parcă-ar fi în teasc
Dacă-ntârzii mult prea mult, risc să devin o paiață!...

De aceea, prea-iubită, fă-ți de-acum un plan isteț,
Pentru revedera noastră, ce va fi cândva în vară –
Altfel dacă faci, consider că mă crezi  un nătăfleț,
Și te rog ca să consideri ca n-ar fi întâia oară,

Tu iubește-mă într-una, fără teamă, fără margini,
Și curând nedespărțirea va prima în viața noastră,
Vom fi doi precum e unul, ne vom suplini la sarcini,
Și vom sta în continuare precum două flori în glastră!...

Va veni cândva și timpul să ne împlinim menirea,
De a fi eu soț, tu soață, cât trăim pe-acest pământ,
Să ne-mbete deodată fericirea și iubirea,
Împreună sta-vom astfel și dincolo de mormânt!...

Comentarii

  1. magnificent put up, very informative. I wonder why the other experts of this sector do not
    notice this. You should proceed your writing. I'm confident,
    you have a huge readers' base already!

    RăspundețiȘtergere
  2. Very nice article. I definitely appreciate this site. Keep
    it up!

    RăspundețiȘtergere
  3. I feel this is among the such a lot vital info for me. And i'm happy studying your article.
    But wanna statement on some general things, The site style is great, the articles is really excellent :
    D. Just right task, cheers

    RăspundețiȘtergere
  4. This is very interesting, You're a very skilled blogger.
    I've joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post.

    Also, I have shared your website in my social networks!

    RăspundețiȘtergere
  5. I'm gone to say to my little brother, that he should also pay a visit this web site on regular basis to obtain updated from most up-to-date news.

    RăspundețiȘtergere
  6. I blog frequently and I seriously appreciate your content.
    This article has truly peaked my interest. I am going to book
    mark your website and keep checking for new details about once per week.

    I opted in for your RSS feed too.

    RăspundețiȘtergere
  7. Thanks for sharing such a pleasant idea, piece of
    writing is fastidious, thats why i have read it completely

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog