Dragostea e minunată!


Despre dragoste, pot spune că-i un lucru minunat,
Fără ea nu prea se poate, totu-i de necontestat –
Mi-aș hrăni acum cu dânsa, sufletul cel pârjolit
Inima și ea ca plânsa vrea să știe că-s iubit!...

Dragostea îmi iese-n cale – Doamne cât am mai dorit;
Să am dorurile sale, s-o trăiesc, să fiu iubit,
Din genunea-ntunecată sufletul să mi-l extragă,
Să am parte de iubire, de la fata mea cea dragă!...

Dorurile manifeste în iubire-am să le sting,
Iubita mi-e minunată, viitorul nu mi-l plâng –
Cred că și în altă viață tot cu ea mi-am depănat
Chiar în zori de dimineață simțământul minunat.

Nu aș vrea din lume alta fiindcă ea-i desăvârșită,
Urma ei în colbul străzii de mine va fi iubită,
Fericit este pământul fiindcă ea calcă pe el,
Doamne, eu mi-aș da cuvântul să nu fiu cumva mișel,

Să uit dorurile sale ce în taină le-a simțit,
Fiindcă dragostea-i e mare ca acum n-a mai iubit –
Mi-a mărturisit în taină, sufletul mi-a bucurat,
O iubire-așa de faină nicăieri n-am mai aflat!...

Pentru toți aceia care azi iubesc și sunt iubiți,
Fac urarea-n oricare zi să fie fericiți,
Dragostea s-o ocrotească fiindcă este lucru sfânt,
E atâta de firească și ne-animă pe pământ!...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog