Prostia


De când e Lumea-a fost salvare prostia pentru acel care,
Poartă o pălărie mult prea mare și de aceasta, habar n-are!
Și tot prostia-i vinovată de răutatea arătată, chiar dacă este elevată –
Și cu diverse e ornată, prostia manifest se-arată!...
Și tot prostia, bat-o vina, mărturisesc, a fost pricina
Atunci când m-am îndrăgostit și numai șuturi am primit,
Însă sper că m-am lecuit și-n viitor am să evit
Relații toxice subit, ce m-au făcut nefericit!...
Înțelepciunea chinezească, ne spune că ”să te ferească,
De-acela ce nimic nu știe, dar e convins că-i ”meserie”
La gând și trup deopotrivă, dar dânsul este dimpotrivă!”,
Spuneam, deci Domnul te ferească de nepriceperea firească
A celui ce încearcă doar, să epateze în zadar;
Prostia este-o plagă mare  și cred c-abundă-n fiecare,
E important s-o ții în frâu, și să nu ”bagi căruța-n râu”
Mai mult decât îți e obada, dar mintea greșește năroada,
Și sâmburele de prostie ce îl avem în noi, se știe,
Își face-a sa scamatorie și ne conduce spre pustie!...
Și tot prostia-i vinovată, dacă-ntre un băiat și-o fată
E dragoste adevărată, dar o trăiesc doar separată –
E un mister – mi se arată, chiar dacă-i clipa minunată,
De-i prost, ratează a lui soartă, iar fata stă nemăritată!...
În viață și-n politichie e plin de proști și-asta se știe –
Iar dacă-ar fi și-ar fi să doară, ce urlete ar fi prin țară,
Dar mai ales prin Parlament, ce a ajuns stabiliment,
Prostia, urlă, e plenară, a dat deștepți-afar’ din țară,
Și au rămas toți idioții, pungașii dar și toți netoții,
Să guverneze România – imensă le este prostia –
S-o stăpânească sănătoși, dar sunt parșivi și puturoși,
Ne vând într-una la gogoși, ca niște vajnici ticăloși!...
Prostia dac-o dăm afară, probabil ar rămâne țara goală,
Căci cei ce-au fost la locul lor, lucrează-n Occident cu spor,
Și-au mai rămas aici bețivii, și proștii, dar și invalizii,
Bătrâni, copiii și nepoții, ceva din curve și toți hoții
Ce fac naveta-n Occident și vin acasă mai frecvent.
Vă spun cu inima în mână, prosita nu e nici o glumă,
Ea îi unește manifest pe proști în grupuri – eu detest
Această solidaritate, a proștilor, în libertate;
Ar trebui dată o lege pentru acel ce nu-nțelege
În ce constă democrația ce pârjolește România –
Sunt dobitoci care votează la legi și mai și guvernează,
În viață au numai noroc, se promovează reciproc,
De ești mai breaz și intri-n ei, te mușcă fiindcă sunt mișei,
Au spiritul de turmă treaz și nu suportă să fii breaz!...
Dar ca să concluzionez, prostia să îmi etalez –
Că ”unde-i minte-i și prostie”, proverbu-i românesc, se știe...
Dacă mai am câte-o durere, ea nu provine de la fiere,
Mă doar sufletul să văd, că nemul meu este nărod,
Și rabdă jugul tiraniei, clădită-n numele PROSTIEI!!!
Copii ai țării, deșteptați, prostia n-o mai tolerați,
Cu bâta-n mână să intrați, în Parlament, să-l asanați,
Apoi cu multă frenezie să scuturăm tot ce-i prostie,
Și să dăm educația salvând degrabă nația!...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog