”Mă-mbăt ades...” parodie după ”Din mine mușcă marea” de Camelia Ardelean

Din mine mușcă marea...                                       Mă-mbăt ades…
de Camelia Ardelean                                                                   de Nelu Preda

Din mine mușcă marea de luceferi,                                      Mă-mbăt ades până ce văd luceferi,
Pe țărm de vise îmi înalț catarge,                                          Chiar dacă sunt doar becuri pe catarge,
Sunt goeletă printre aștri teferi                                             Mi-s ochii încețați chiar dacă-s teferi –
(Resuscitați sub vidul ce se sparge).                                     C-o sticlă-arunc și într-un zid se sparge.

E-o mare gri, câteodată roză,                                                  Nu pot să spun că viața mea e roză,
Ce-și cântă partitura anacronic,                                             Să nu consum alcool e anacronic,
Cu izbucniri în tacturi, de „mimoză“,                                    Dar întâlnesc adesea vreo mimoză –
Și-amărăciunea izolată fonic.                                                  Scandalizată, se exprimă fonic.

Lângă carenă, caii săi albaștri,                                                Păcat că-i blondă și-are ochi albaștri,
Trecuți adesea prin anamorfoze,                                            În ochii mei cuprinși de-anamorfoze
Și-au agățat nechezul în pilaștri,                                            Îi văd picioarele ca doi pilaștri,
Făcând cu norii iarăși simbioze.                                             Uniți de sâni în strânse simbioze.

Din mine mușcă valul de poeme,                                            Chiar beat, aș vrea ca să-i dedic poeme,
Cu pofta unui condamnat la moarte,                                      Dar mâinile se mișcă parcă-s moarte
Îmi cântă pescărușii în foneme,                                               Și-am ingăimat doar câteva foneme –
Mi-e nemurirea o himeră-aparte...                                          Sărmana, doar de-atâta are parte…


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog