Te văd...


Te văd în fiecare floare, cu-al ei parfum și colorit,
Te văd când soarele răsare și-apoi coboară-n infinit,
Te văd în frunza cea mai verde și fragedă ca gura ta,
Te văd în toate cele – crede și-n veci iubirea nu-mi uita.

Te văd cum ești tu de frumoasă și minunată spun că ești,
Te văd la suflet luminoasă, ești zâna mândră din povești,
Te văd în tot ce mă-nconjoară și are sâmbure de viață,
Te văd de parcă-ntâia oară, simt mintea ta așa isteață.

Te văd, te văd și ești minune, o simfonie-n viața mea,
Te văd, ești unică în lume, în viața-mi luminoasă stea,
Te văd și ochii mei se-ntreabă, dacă ce văd e-adevărat,
Te văd și vreau să-mi fac de treabă, în preajma ta neîncetat,

Iar dacă tu mă vezi pe mine, asemenea cum eu te văd,
Cred că-mpreună ne-ar fi bine și-un cuplu ager întrevăd –
Fii sigură că-n viața noastră, alăturea vom izbândi
Și precum floarea la fereastră, lumina o vom dobândi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog