Te-am așteptat

                        de Nelu Preda


Te-am așteptat ca pe-o minune tu diafană plăsmuire,
Mi-ai transformat culoarea vieții fără să vrei, fără să știi,
Te-am  îndrăgit din prima clipă și am pășit spre nemurire,
Când ți-am furat sfios sărutul și mi-ai jurat c-ai să revii.

Și-ai revenit pe negândite , când nici măcar nu m-așteptam
M-am bucurat – ai spus: iubite nu pot trăi fără de tine!
Și eu, când nu ești lângă mine, mă simt ca teiul fără ram
Ți-am spus, și-mbrățișarea noastră o simt, parcă și astăzi ține.

Trecut-au anii, parcă ieri a fost a noastră primă întâlnire
Ai ghiocei la tâmple, eu la fel, dar ne iubim ca-n prima zi
Te-aștept și-acum – ai un nepot – îți dau eu bucuros de știre
Iubita mea acesta-i visul, din care eu nu vreau a mă trezi!

Comentarii

  1. ,,Trecut-au anii, parcă ieri a fost a noastră primă întâlnire
    Ai ghiocei la tâmple, eu la fel, dar ne iubim ca-n prima zi,,
    ....si l'amour existe encore nous fait oublier le temps! - (dacă dragostea există ea ne face să uităm timpul). Direct şi fără echivoc, poetul, prin intermediul versului, ne convinge de acest lucru.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog