Îmi ești balsam!


Îmi ești balsam pe sufletul rănit,
 Iubirea mea, ce-ai apărut în cale,
Tu rănile, cum știi mi-ai oblojit –
M-au vindecat doar zâmbetele tale,

Iubirea noastră e atât de pură,
Cum n-a mai fost și n-o să fie alta –
Îmi ești cum este rugul pentru mură,
Sau ce însemnă pentru nufăr, balta.

Te-am întâlnit când nici nu mai speram
Să întâlnesc iubirea  așteptată,
Ești pentru mine, teiul pentru ram,
Sunt sigur, nu ne-om despărți vreodată.

Și dacă-a fost să îmi pătrunzi în viață,
Voi face tot ce pot să te păstrez –
Știu, totu-atârnă de un fir de ață,
Dar eu fac totul să-l consolidez –

Doar împreună răsuci-vom firul,
Din ață va ajunge un odgon,
Pe față ne va mângâia zefirul –
Vom fi un cuplu la un milion!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog