Dimineața de Crăciun


Dis de dimineață, astăzi m-am sculat, fiindcă e Crăciunul cel prealuminat,
Fața, ochii, trupul mi-am înviorat, la Izvorul Vieții de Hristos lăsat;
El e orișiunde ruga o-nchinăm, lui Hristos prea Sfântul și Îl lăudăm –
Căci la Betleem S-a născut, sperăm, Craiul cel pe care toți îl așteptăm!...

Bucurie mare toți creștinii au, Magii din pustie, aur, smirnă-i dau
Lui Iisus ofrandă, lângă Dânsul stau, Iosif și Maria mulțumire au,
Căci un prunc cuminte și blând s-a născut, scâncet de durere el n-a cunoscut,
Doar zâmbet mijește pe fața-i, tăcut, ca Rege al Lumii, L-au recunoscut!...

Eu, precum fac dânșii, sufletu-mi mângâi, cu rugă și cântec, asta mai întâi,
În Templul Dreptății – pe Dânsul clădit, Biserica noastră ce L-a pomenit
Astăzi în cântare și în rugăciuni, care să îi facă pe creștini mai buni…
Apoi merg acasă, praznicu-mpărțesc, la vecini și rude care azi iubesc

Mult mai mult credința în Tatăl Ceresc, și-n Iisus, azi Pruncul pe care-l măresc,
Bucurie mare-i în Creștinătate, în câmpii și dealuri, și-n orice cetate –
Asta-i dimineața de-un an așteptată, hai să-mpărtășim bucuria toată,
Nașterea  Cerească să o prăznuim, pe Iisus Preasfântul, cu toți să-L slăvim!...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog