Te vreau cu mine...


Te vreau cu mine-alături, căci nu îmi e de-ajuns,
O viață, să mă saturi, de-amor, el e pătruns
De liniștea liniștea privirii, ce-o ai și mi-e alin,
Hai vino-i legea firii, scurtează al meu chin!

Te vreau cu mine-n noapte, te vreau cu mine-n zi,
Să murmuri blâde șoapte și n-aș mai flămânzi
De-al tău sărut fierbinte, de-mbrățișarea ta –
Hai vino, ia aminte, te rog, nu mă-ntrista.

Te vreau în gând cu mine, în cuget și-n simțiri,
Ar fi atât de bine – frumoasele-amintiri
Le-om depăna-mpreună, când vom îmbătrâni,
Acum e vremea bună, pentru-a le împlini.

Te vreau, te vreau, știi bine, știu că și tu mă vrei,
Trăind doar pentru tine, vor trece anii mei –
Vom fi un cuplu unic, iubirea va fi mare,
Un farmec care-i mistic, va crește în amploare

Și dincolo de vremuri, de timp, în veșnicie,
Va dăinui iubirea, ce-o am și ți-o dau ție;
Tu s-o păstrezi în suflet și mie să mi-o dai,
Și-n doi, al vieții umblet, să ne conducă-n Rai!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog