FRATELE MEU, POPOR EVREU...

 



Fratele meu, Popor Evreu, l-ai mâniat pe Dumnezeu,

Și ești nedrept cu nemul meu, iar pe Iisus îl negi mereu,

Ți-a dat din neamuri legământ, ți-arată Curcubeul Sfânt,

Și tot Canaanu-al tău pământ, dar n-ai ținut de jurământ...

 

Accepți în umbră dictatori, manipulanți și trădători

Toți sataniști și sfidători, al Globului nimicitori –

Te-au vaxinat și dezbinat și de „goimi” te-au separat,

Vor și Pământ depopulat, manipulat, microcipat,

 

Vei fi și tu un cibersclav și veșnic menținut bolnav,

De EXIT-FARMA, dependent, că toții au la hoții talent,

Părerea mea, e, (tu ce zici??!!!), să scuturi toți acești purici,

Toți fără suflet și calici, avizi de aur și lozinci,

 

I-ați soarta-n mâini, fii solitar, cu-al Omenirii grav coșmar,

Căci bunăstarea e-n zadar, de lași urmașilor calvar –

Pământul larg e-al tuturor, tu fii cu toții iubitor,

Shalom și fii mai înțelept, stai strâmb și judecă mai drept,

 

Din partea mea ca bun român, te-am găzduit – mi-ai fost stăpân,

Cu specula, doar bani rămân, e nu aduce nimic bun,

Doar piedere de caracter, iar asta sigur nu-i cusher,

Ca bun creștin, uit, nu disper, dar fii un Creator, mon cher!!!...

 

Din partea neamului și-a mea, salut cu drag albastra stea,

Scăpați cumva de „Piaza Rea”, nu mai parazitați cumva,

Și fi-va Raiul pe Pământ, toți frați cu-n singur legământ,

Cu-același Dumnezeu ce-i Sfânt și Iisus, la Guvernământ!!!...

 

Ing. Nelu Preda

Comentarii

Postări populare de pe acest blog