Mă uit!


Mă uit pe bolta înstelată, sunt mii de stele clipitoare,
La tine mă gândesc de-odată iar inima intens mă doare –
Tu ești departe și iubirea ne cheamă ca să fim aproape,
Dar va veni și fericirea de a te săruta pe pleoape,
 
De a te stânge-n brațe gingaș și a te dezmierda cu drag,
Căci sentimentul uriaș mă face să-ți pășesc în prag –
Tu știi prea bine cât te-ador și cât de mult te prețuiesc,
Cu tine-alături am să mor și ne-ncetat am să iubesc

Privirea ta mângâietoare, surâsul tău ce-mi e balsam,
Sărutul tău care mă doare și fericirea ce o am.
Cu tine-alături sunt puternic, orice efort este infim,
Iar sentimentul nu-i vremelnic – deci împreună hai să fim!

Pe bolta înstelată-n noapte, trec multe stele căzătoare,
Se sting ușor și nu au șoapte, doar cântec de privighetoare
Aud, și mă gândesc la tine, doar luna știe visul meu
De a ne fi alături bine, aproape de a fi mereu,

Și chiar de suntem azi departe, distanța nu-i impediment,
Căci spațiul nu ne desparte, e doar un simplu element
Al vieții noastre trecătoare, căci toate trecătoare sunt,
Doar ea, iubirea nu ne moare, chiar dincolo de-acest pământ,

Și dincolo de moartea crudă ne vom iubi nemărginit,
Fiindcă dragostea zăludă de tot pe noi ne-a cucerit –
Ne stăpânește astăzi viața și e așa de minunat,
Spre tine doar ”mă trage ața” – e prea frumos și n-am visat

În suflet clocotul năvalnic, ce pune-acuma stăpânire
Pe corpul meu, chiar de e falnic, e un depozit de iubire!
Și-acest efluviu de simțire, mă face-acum să îți dedic
Acest eres, spre nemurire și mă oblig să nu abdic

Să nu te părăsesc vreodată, indiferent de ce context,
Fiindcă tu ești minunată, precum arată-ntregul text –
Fii muza mea ce minunată, inspiră-mă și mă iubește,
Căci dragostea adevărată la noi în suflet locuiește!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog