De dor


De dorul tău iubito mor încet și moarte mi-este chinul nesfârșit,
Aș vrea doar chinul ăsta să-l repet, fiindcă alta cum ești n-am întâlnit.
Aș vrea să te mai văd din când în când, cenușa dragostei să se-ncălzească,
Să nu-mi rămână sufletul tău blând, reflexul unui ghem rigid de iască.

Și dacă dorul meu nu e suficient să îți înmoaie sufletu’-mpietrit,
Mai mult nu știu să fac, nu am talent, disimularea nu-i un lucru nimerit,
Dar ce să spun și ce să fac mai mult de-atât – rămâne doar să sufăr în tăcere,
Păcat că te iubesc atâta și te-ascult, iar timpul trece-mbătrânim, fără vreo mângâiere.

Știu că tu suferi fiindcă te-am rănit, dar știi, iertarea e Dumnezeiască,
Și orice-ai face, cât ai suferit, iubirea mea etern o să-ți priască,
Iar lucrurile s-or lăsa ușor în matcă, noi nu vom suferi înstrăinați –
Iubirea va pica precum o platcă, pe sufletele noastre – gemeni frați.

Comentarii

  1. My spouse and i felt joyous when Ervin managed to finish off
    his inquiry through your ideas he grabbed from your
    own web site. It is now and again perplexing to simply find yourself giving out
    guides that the others may have been making money
    from. Therefore we consider we now have you to thank for that.
    The specific illustrations you made, the simple site menu, the friendships you
    will give support to engender - it's mostly sensational,
    and it is aiding our son and us feel that the situation is pleasurable, which is
    certainly extremely important. Thanks for the whole lot!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog