Program de prevenire a genocidului din România
Profunda
criză economică din România a fost provocată de corupția
și incompetența liderilor politico-administrativi, economici și religioși din perioada dictaturii ceaușiste[1980-1989] și ai
perioadei de tranziție [1989-2010]. Națiunea română a avut posibilitatea unui trai prosper, pe baza
activității creatoare, într-o economie
organizată modern și eficientă. In perioada
socialistă, produceam și exportam de la ac la avion de luptă,
aveam un sistem de învățământ performant, o protecție socială satisfăcătoare,o populație
morală, educată în cultul muncii și al
cinstei, un sistem rentabil de relații economice
externe cu mai mult de 100 de state. Momentul decembrie 1989 a găsit România
fără nici o datorie externă și cu o
rezervă bănească de 4,5 miliarde dolari SUA, 1,6 miliarde ruble transferabile, sute
de miliarde de lei puternici, adunați în
fonduri speciale [PCR, UTC, ODUS, asociațiile
femeilor, pionerilor, șoimilor patriei, Armată, Ministerul
de Interne și alte ministere etc.].
Totodată, a găsit economia românească în plină funcțiune, cu mai mult de 70% din obiective modernizate, cu mai mult de
un milion de specialiști cu studii superioare și postliceale, cu un sistem eficient de achiziții și export, cu un număr ridicat de
persoane implicate direct în sfera productivă și un
număr redus de pensionari.
Liderii politico-economici,administrativi și religioși de după decembrie 1989 au
distrus economia românească, au înstrăinat cele mai rentabile ramuri și obiective economice, au proletarizat în masă populația românească proprietară a avuției naționale furate, au redus drastic proprietatea națională în favoarea unor firme străine, au scăzut cumplit sfera
creatorilor direcți, concomitent cu creșterea volumului de populație
inactivă, au dus statul român în poziția de
semicolonie falimentară.
In prezent, vinovații de
această situație disperată vor să iasă din
criză prin sacrificarea maselor largi de copii, studenți, personal bugetar, pensionari și mici
întreprinzători români. In compensație, clientela
lor politico-economică și religioasă se va îmbuiba în
continuare din munca și sacrificiile noastre.
Reducerea veniturilor populației cu
25%, respectiv 15% va afecta milioane de cetățeni români
aflați deja la limita inferioară a
suportabilității, provocând un genocid de amploare,
prin subnutriție, malnutriție, lipsă de asistență
medicală, lipsa facilităților necesare unui trai modern [gaze,
apă caldă și rece, energie electrică, servicii
telefonice etc.
Noi, Frăția Creatorilor, ne
opunem ferm programului de genocid dictat de FMI și propunem
ieșirea din criză prin folosirea
altor surse aflate la îndemâna guvernaților. Ca regulă
generală, fiecărui cetățean activ ori fost activ [pensionar]
îi sunt necesari cel puțin o mie de lei noi pe lună
pentru a supraviețui. Nimeni nu are dreptul să
scadă veniturile cetățenilor sub această limită, decât
în cazuri bine justificate, cum ar fi alcoolicii, leneșii, cei care au refuzat ori refuză să muncească etc. Liderii
politico-administrativi pot colecta fondurile bugetare necesare ieșirii din criză din următoarele direcții:
1] Anularea subvențiilor
anuale și de campanie acordate partidelor
politice. Cine dorește să facă politică s-o facă pe
bani proprii ori atrași din cotizații și donații.
2] Anularea subvențiilor
acordate asociațiilor cu orice profil, cu excepția celor strict necesare supraviețuirii națiunii române. Exemple de asociații cărora
li se pot anula subvențiile, fără a fi afectat vreun
cetățean onest: UDMR, asociațiile minorităților naționale, asociațiile
editorilor, uniunile de creație [acestea
trăiesc din propriile creații], asociațiile pentru protecția
animalelor. Suntem în poziția
disperată de a proteja mai întâi viața
oamenilor, apoi, cea a animalelor. E incorect să cheltuim cu întreținerea unui câine vagabond mai mult decât pentru un pensionar sau
pentru un handicapat.
3] Anularea salarizării mascate a clerului de toate confesiunile, deoarece
propagandiștii religioși [preoți, rabini, muftii etc.] sunt
prestatori de servicii religioase plătite de populație, nu angajați de
stat. In prezent, clerul de toate confesiunile este ”ajutat” de stat cu sume
lunare incredibil de mari, ca de exemplu patriarhul BOR - 83 de milioane lei vechi,
șefi de cult [rabin șef, muftiu etc. ] - 76 de milioane, episcop - 66 de milioane, episcop
vicar - 63,5 milioane etc.
Avem de a face cu indivizi care primesc gratis masă, casă, transport,
haine etc. și nu au nici un fel de obligații familiale. La ce le trebuie acești bani
smulși de la gura săracului muribund ?
4] Anularea tuturor subvențiilor, donațiilor și retrocedărilor făcute către
cultele religioase în ultimii 19 ani și
restituirea sumelor către bugetul de stat. Imobilele recuperate în urma anulării
actelor de donație ori de restituire să intre în
proprietatea națională și să primească destinație
economică, umanitară sau culturală modernă.
5] Desființarea tuturor posturilor de
profesori de religie și dirijarea banilor astfel obținuți către Ministerul Educației și Invățământului, cu scopul de a salva alte posturi de profesori de științe strict necesare cultivării
tinerii generații [astronomie, științe naturale și exacte etc.]. Religia să fie predată după model american: în mod
benevol, în școli de duminică, în familie sau
la biserici.
6] Secularizarea averilor cultelor și
sectelor religioase care nu folosesc practicării ritualurilor ori sunt contrare
dogmei lor de baza [Nu adunați averi
pe Pământ, ci în Cer !], după modelul aplicat de domnitorul Alexandru Ioan
Cuza. In prezent, cultele și sectele
religioase sunt mai bogate decât statul român, iar averea lor de zeci de
miliarde de euro a fost acumulată în mare parte din donații, subvenții și
retrocedări făcute din bugetul de stat. De exemplu, fosta senatoare Simona
Marinescu a făcut donații de miliarde de lei din fondul
de pensii unor culte din județul Buzău,
pentru a fi ajutată în alegeri [caz documentat de presa scrisă]. Banii obținuți astfel să fie dirijați către fondul de pensii, iar imobilele să fie folosite în scopuri
umanitare [cămine, azile, școli
speciale etc.].
7] Impozitatea veniturilor și
averilor cultelor religioase la fel ca la orice altă societate economică. Cultele
religioase realizează venituri imense din mai multe categorii de activități economice: ritualuri, taxe de cult, servicii turistice [pensiuni,
hoteluri etc.], servicii de editură, artizanat, activități agro-industriale, ”sfințirea”
unor mobile și imobile, comerț cu obiecte de cult sau cu iluzii [moaște, brâul ”maicii domnului”] etc. Națiunea
care a fabricat religia judeo-creștină, grecii, impozitează veniturile religioase cu 20%.
8] Restituirea tuturor sumelor donate de către Guvern și diverse ministere pentru construirea ”catedralei mântuirii
neamului” și a altor lăcașe de cult judeocreștin. Folosirea
acestor sume pentru salarizarea bugetarilor aflați în
pericol de reducere a veniturilor. Neamul românesc nu se va mântui cu șandramale mistice și ritualuri
sălbatice, judeo-creștine sau de alt fel. Neamul
românesc va ieși din criză prin cunoaștere științifică, creație utilă, comportare morală și deplină solidaritate socială. Patriarhia BOR sfidează întreaga
națiune săracă, refuzând să înceteze
construcțiile faraonice și inutile. Până când vom mai răbda acest parazitism religios sfidător
?
9] Desfiiințarea CNSAS și dirijarea sumelor astfel obținute
pentru salarizarea serviciilor secrete. CNSAS s-a înființat în urma diversiunii ”securiști-teoriști”, din decembrie 1989, iar obiectul său de activitate a fost
desființat prin verificările făcute de
mass media, Procuratură și Justiție. După 20 de ani de la desființarea
Securității Române, e inutil să mai
discutăm ce a făcut și cum a lucrat. Procuratura n-a
reținut o singură acuzație împotriva unui singur securist.
10] Desființarea Institutului pentru
studierea crimelor comunismului, deoarece fostele crime și abuzuri ale regimului de ocupație
sovietic nu pot fi puse în sarcina socialismului românesc și dirijarea sumelor astfel obținute
către pensii și alocații. Din multe puncte de vedere, socialismul românesc, de după
1964, a fost mult mai uman decât actuala societate capitalist-sălbatică. De
pildă, speranța de viață din socialism era cu 10 ani mai mare, nu exista șomaj, fiecare om primea o locuință
ieftină, leul era stabil, pensiile erau satisfăcătoare, ordinea și liniștea socială erau asigurate de
bună voie [nu prin coerciție], serviciile medicale erau
gratuite etc.
11] Desființarea Institutului Cultural Român și transferarea bugetului acestuia la Ministerul Afacerilor
Externe, minister care poate îndeplini mai bine sarcinile de promovare a
culturii românești peste hotare.
12] Reînființarea Ministerului Comerțului Exterior și a
oficiilor județene de comerț exterior, prin care micii întreprinzători români să-și poată derula toate activitățile de export:
informare de pe piețe externe, reclamă și promovarea pe piețe externe,
efectuarea exporturilor și încasarea sumelor cuvenite.
13] Adoptarea
legii pentru confiscarea averilor dobândite ilicit, în regim de urgență și aplicarea ei imediată. Sumele confiscate de la
infractorii din această categorie să fie folosite pentru investiții economice de stat, precum și pentru
plata normală a lucrătorilor din domeniile care concură la aplicarea legii: ofițeri de informații și poliție, procurori, judecători.
14] Anularea tuturor scutirilor de impozite și alte taxe acordate de guvernanții corupți, în ultimii 19 ani și
recuperarea sumelor datorate, de la debitori și de la
guvernanții corupți. Folosirea acestor sume pentru stimularea economiei naționale [investiții, promovare, instruirea
creatorilor etc.]. La o simplă estimare, e vorba de minim 20 de miliarde de
euro. De pildă, numai firma Erickson a fost scutită de Mugur Isărescu, în
scurta perioadă cât a fost premier, de suma de 800 de milioane de dolari. Cu o
sumă identică a fost scutit ROMPETROL, de către fostul premier Adrian Năstase. Dacă
guvernanții corupți n-ar fi aplicat politica
scutirilor, România nu ajungea datoare.
15] Anularea tuturor reeșalonărilor de plată a taxelor datorate bugetului de stat și colectarea de urgență a sumelor datorate de
marii debitori. Extinderea executării silite asupra averilor deținute de liderii prezenți sau din trecut ai
firmelor falimentare.
16] Serviciile secrete, Ministerul Afacerilor Externe și Ministerul Justiției să întreprindă toate
măsurile specifice pentru identificarea și recuperarea imenselor sume scoase din țară de infractorii de
tranziție.
17] Declanșarea
urmăririi penale, concomitent cu sechestrarea tuturor bunurilor, asupra liderilor
politico-economici și
administrativi care au privatizat fraudulos obiective economice rentabile, cum
ar fi ROMTELECOM, Petrotub, IMGB, Sampanie-Simleul Silvaniei, CCCF [pendinte de
CFR], combinatele siderurgice, rețelele de distribuire a gazelor naturale și a energiei electrice
etc. .Aceste obiective și multe
altele erau rentabile, alimentau bugetul de stat cu sume imense și asigurau multe locuri de
muncă, fapt pentru care privatizarea lor nu a fost justificată de criterii
economice, ci motivată de acte de corupție.
18] Sistarea importurilor de armament și tehnică de luptă pe termen de 5
ani, deoarece produsele din această categorie sunt vechi, nu ne trebuie
neapărat și nu
servesc la apărarea țării.
19] Retragerea trupelor române din Irak și Afganistan, cum au procedat națiuni europene mai evoluate
și
încetarea cheltuielilor în valută cu întreținerea lor. Națiunea română, ca și cea americană,
nu are nici un fel de interese în aceste două țări. Un mic grup de interese din
SUA întreţine aceste focare de război, contrar dreptului internaţional şi
rezoluţiilor Consiliului de Securitate.
20] Reducerea cheltuielelor Parlamentului cu 70%, prin aplicarea
următoarelor măsuri de bun simţ:
a] Reducerea numărului de parlamentari la 180, câte unul la 100.000
de electori.
b] Reducerea personalului auxiliar al unui parlamentar la un
consilier, o secretară Şi un şofer [care poate şi lipsi,dacă parlamentarul îşi
conduce singur autoturismul].
c] Mutarea Parlamentului într-o clădire mai mică şi închirierea
Palatului Poporului unor mari firme şi ambasade străine.
d] Desfiinţarea posturilor de deputaţi ai minorităţilor, deoarece aceştia
sunt aleşi prin abuz şi discriminare, în numele unui mic număr de electori.
e] Reducerea cheltuielilor adminstrative şi de reprezentare a
fiecărui parlamentar la strictul necesar îndeplinirii funcţiei, mobilier,
aparatură electronică, autoturisme, diurne, birouri teritoriale etc.].
21] Legalizarea transformării pedepsei cu închisoarea, pentru anumite
infracţiuni,cu plata unor mari sume de bani. De pildă,pentru o vătămarea din
culpă,în loc de 3 ani închisoare,să se poată plăti o sumă de 200 de lei [chiar şi
mai mult] pentru fiecare zi de închisoare. Sistemul a fost aplicat în socialism
şi a adus mari venituri la stat.
22] Legalizarea şi impozitarea prostituţiei,după modelul din ţările
vesteuropene şi a precedentelor legislative ale României,
precum Regulamentul privegherii prostituţiunii din 1867 şi Legea caselor de
toleranţă din 1936.
Prostituţia este naturală şi nu încalcă nici o lege divină,cum o
încalcă homosexualitatea deja legalizată sub guvernarea creştin-democrată. Legalizarea
ei previne răspândirea bolilor venerice, violurile şi veniturile ilicite ale
proxeneţilor. O prostituată de lux câştigă circa 4000 de lei pe zi [1000 de
euro]. Impozitele din această sursă ar trebui să meargă la Ministerul Sănătăţii.
23] Inăsprirea pedepselor pentru infracţiunile economice, începând de
la mită, trafic de influenţă etc. Aplicarea în toate cazurile de astfel de
infracţiuni a pedepsei confiscării totale sau parţiale a averii.
24] Impozitarea progresivă şi severă a proprietarilor mai multor
locuinţe şi a gradului de lux al fiecăreia, încât să se ajungă la lichidarea
speculei cu spaţiul locativ şi la renunţarea la imobile supradimensionate şi
ultraluxoase.
25] Gospodărirea judicioasă a pământului naţional, pe baza unui plan
unic, din care să nu lipsească următoarelele elemente:
a] Precizarea
în Constituţie a faptului că pământul constituie avere naţională de importanţă vitală, aflată
într-una din următoarele forme de proprietate: de stat, mixtă şi particulară.
b] Interzicerea prin lege a înstrăinării pământului românesc către
cetăţeni străini, cu excepţia celor din ţări ale Uniunii Europene.
c] Legiferarea donaţiilor benevole a terenurilor nelucrate, de către
proprietarii neinteresaţi de ele, către stat sau către instituţii ştiinţifice
de profil [staţiuni de cercetări, academii agricole etc.]. Interzicerea prin
lege a donaţiilor de terenuri către culte şi secte religioase, deoarece acestea
nu au voie să deţină averi, conform propriilor dogme.
d] Reînfiinţarea fermelor şi staţiunilor de cercetare de stat cu profil
agricol şi horticol, pe terenurile recuperate de naţiune de la culte şi secte
religioase, de la donatori şi de la persoanele cărora li se naţionalizează
terenurile, conform legii.
e] Legiferarea naţionalizării terenurilor nelucrate mai mult de doi
ani, cu o minimă despăgubire către fostul proprietar. Eventual, despăgubirea
poate fi acordată şi în acţiuni la fermele de stat.
f] Renunţarea la culturile tradiţionale nerentabile şi abordarea în
culturi a celor mai rentabile plante pomi şi arbuşti fructiferi, struguri de
masă, legume şi zarzavaturi, plante medicinale, flori, plante exotice [kiwi, curmali
chinezeşti, bananieri nordici, măslini adaptaţi, actinide, alune de pământ
etc.]. Cerealele tradiţionale să fie cultivate numai în zone întinse, cu
posibilităţi de mecanizare şi irigare.
g] Refacerea sistemului naţional de irigaţii, ca proprietate de stat,
după modelul egiptean. Astfel, fiecare comunitate va primi apă la preţuri
modice, de stat.
h] Legiferarea confiscării averilor indivizilor care au defrişat livezi,
vii şi păduri, cu scop de speculă.
i] Reînfiinţarea sistemului naţional de achiziţii şi export produse
agricole şi agroindustriale, dintre cele cerute intens de pieţele externe [legume
ecologice, fructe cultivate şi de pădure, ciuperci etc].
j] Improprietărirea tinerilor şi pensionarilor apţi de muncă, la
cerere, cu minim un hectar de teren cultivabil, cu scopul de a crea microferme
rentabile, în domeniile cele mai profitabile - legume, flori, fructe de pădure şi
cultivate, struguri de masă etc.
26] Impozitarea severă a importurilor de lux - yahturi, autoturisme
mai scumpe de 20.000 euro, elicoptere, bijuterii etc.
27] Incetarea subvenţionării mascate a vânzătorilor de autoturisme
prin programul RABLA.
28] Introducerea unei taxe de 50.000 de euro pentru acordarea cetăţeniei.
Astfel, nu vom mai aduna toţi săracii din ţările în curs de dezvoltare, pe care
să-i întreţinem noi, din bugetul deja anemiat.
29] Aplicarea unor impozite şi taxe severe persoanelor care practică
profesii retrograde, cum ar fi astrologi, vrăjitori, ghicitori etc., precum şi
bioenergoterapeuţilor de orice fel. De regulă, indivizii din aceste categorii
nu-şi declară corect veniturile [ca şi preoţii], sustrăgându-se impozitării
corecte.
30] Dublarea taxelor şi impozitelor pe reclamele comerciale făcute
prin orice mijloc: afişe, pliante, anunţuri în presa scrisă, clipuri televizate
etc. Firmele care practică reclamă agresivă posedă suficienţi bani pentru a-şi
plăti aceste dări.
31] Creşterea substanţială a taxelor pe băuturile alcoolice, deoarece
acestea sunt mai periculoase decât ţigările şi sunt consumate de un număr mai
mare de persoane.
32] Sistarea tuturor subvenţiilor pentru orice materie primă sau energie
[gaze, electricitate etc.] către toate firmele româneşti şi străine. E anormal
să subveţionăm firmele de autoturisme [franceză şi americană], ca un consumator casnic să plătească
energia electrică de două ori mai scump decât unul industrial etc.
33] Oficiul Concurenţei şi Oficiul pentru Protecţia Consumatorului să
clarifice cum se face că, deşi barilul de petrol s-a ieftinit de circa 4 ori, preţurile
la produsele petroliere din ţara noastră au
crescut. Statul să legifereze confiscarea sumelor rezultate din această speculă.
34] Oficiul pentru Protecţia Consumatorului să clarifice din ce cauză
preţurile la produsele alimentare de bază din România sunt mai mari decât în ţările
vesteuropene, în pofida faptului că noi avem salarii de circa 4-8 ori mai mici.
Statul să intervină cu o lege care să oblige supermarketurile străine să vândă
produsele respective la preţurile din ţările vest-europene sau mai scăzute, în
concordanţă cu veniturile noastre mai mici.
35] Adoptarea prin lege de sistemului de impozitare progresivă a
averilor şi veniturilor, în aşa fel încât persoanele care au venituri la limita
subzisteţei [1000 lei/lună] să fie scutite de impozit, iar prima locuinţă să
fie impozitată cu o sumă modestă. Fiecare locuinţă în plus să fie impozitată cu
minim 50% mai mult, în mod progresiv, descurajând specula imobiliară. Veniturile
din orice sursă să fie impozitate progresiv, de la 5% şi până la 70%. De pildă,
la un venit între 1000 şi 2000 de lei/lună să se aplice un impozit de 5%, între
2000 şi 5.000 lei/lună - 10%, între 5.000 şi 8.ooo - 15%, ... peste un milion /lună
- 70%.
36] In mod
normal, reducerea de salarii, pensii, alocaţii etc. ar trebui interzisă prin lege,
deoarece afectează nivelul de trai al unei populaţii nevinovate de greşelile şi
corupţia guvernanţilor. Dacă am ajuns în situaţia de a face astfel
de curbe de sacrificiu, atunci ele trebuie să se bazeze pe principiul că
fiecare cetăţean pierde din venituri nu o cotă unică, ci proporţional cu averea
şi veniturile sale. Cei care trăiesc la limita subzistenţei, de 1.000 lei/lună,
nu trebuie să fie afectaţi de nici o scădere de salariu sau de pensie. Salariile
şi pensiile mici să fie reduse cu o cotă mai mică, să zicem de 5%. Cele mai
mari, cu mai mult, respectiv cu 10%, 15%, 20%....40%. Astfel, vom aplica în
practică principiile de justiţie şi solidaritate socială. Cotele unice
favorizează bogaţii şi defavorizează săracii, polarizând societatea în mod
periculos şi sacrificând inuman vieţile unor semeni de-ai noştri.
37] Veniturile din amenzi trebuie să crească substanţial, deoarece
avem o naţiune cam dezordonată, indisciplinată, cu o comportare cam
necivilizată. Aceste amenzi ar trebui să se facă venituri la primării, salvând
de la şomerizare unii salariaţi, precum şi la Ministerul Administraţiei şi
Internelor, cu aceleaşi efecte [prevenirea reducerii soldei]. Vă dau numai câteva
exemple de amenzi care ar trebui legiferate ori mărite: amenzi pentru
murdărirea spaţiului public, amenzi pentru tulburarea liniştii publice, amenzi
pentru folosirea unor expresii triviale în public, amenzi pentru încălcarea
normelor de comportare civilizată în mijloacele de transport în comun, amenzi
pentru deţinere ilegală de arme albe ori de foc, amenzi pentru circulaţia pe
stradă în stare de ebrietate, amenzi pentru încălcarea regulilor auto şi
pietonale [depăşirea vitezei, consumul de alcool, parcarea neregulamentară, trecerea
pe culoarea roşie etc.], amenzi pentru afectarea spaţiului verde, amenzi pentru
maltratarea minorilor şi femeilor, amenzi pentru afectarea arborilor şi pomilor
din spaţiul public etc.
38] In mod tradiţional, sfatul obştii româneşti n-a fost plătit, ci o
îndatorire de onoare a gospodarilor care voiau să se sfătuiască cu primarul în
probleme de interes general. Politrucii de după
1989 au introdus consilierii plătiţi, de la primării comunale şi până la judeţe,
cu scopul de a-şi crea clientelă politică pe care să se bazeze în
alegeri şi în tot soiul de învârteli necurate [inginerii financiare, adică corupţie].
Desigur, această imensă armată de consilieri este plătită din bani publici, smulşi
de la contribuabili. Eu propun anularea tuturor indemnizaţiilor de consilieri, de
la comună şi până la judeţ. Banii economisiţi astfel pot fi folosiţi în investiţii
cu caracter economic în localităţile patriei [deci, noi locuri de muncă, în
ateliere şi fabrici locale]. In plus, această măsură ar destrăma mafia
politico-economică teritorială, făcând cale liberă unor politicieni serioşi, competenţi
şi oneşti.
39] Naţiunea noastră trăieşte un paradox dureros, persoane care au
muncit 30-40 de ani primesc o pensie de 7-800 de lei pe lună, iar pentru întreţinerea
unui infractor condamnat la închisoare consumăm circa 2.500 de lei pe lună. E
corect ? Vă propun să închidem urechile la toate insinuările palavragiiilor
care se prefac că apără drepturile omului şi să legiferăm din nou munca forţată, de 10-12 ore pe zi. Numai astfel
infractorii vor simţi că sunt pedepsiţi şi îşi vor plăti întreţinerea. Ei pot
lucra în ferme agricole şi zootehnice, în ateliere de tâmplărie [mobilă
sculptată şi curbată], la drumuri şi şosele, în ateliere de artizanat şi
feronerie etc. Sumele rezultate din astfel de activităţi să fie făcute venit la
Ministerul Administraţiei şi Internelor, pentru susţinerea unor pensii şi
salarii decente.
40] In perioada socialistă, am avut cei mai buni constructori de şosele,
poduri, tunele şi baraje din lume, fapt pentru care eram solicitaţi în multe ţări
străine, inclusiv dintre cele puternic dezvoltate [RFG, de pildă]. Propun să
reînfiinţăm aceste firme de stat, cu foştii specialişti şi cu tineri calificaţi
la locul de muncă, eliminând din şantierele româneşti firmele străine
spoliatoare, alese de guvernanţi corupţi. Astfel,vom crea locuri de muncă pentru
români, vom reduce şomajul şi vom face economii, deoarece românii din domeniu lucrează
mai ieftin şi mai bine.
41] Majoritatea ”investitorilor” străini nu şi-au îndeplinit obligaţiile
asumate prin contractele de privatizare şi, deci, aceste privatizări sunt
anulabile. Propun ca toate privatizările frauduloase sau în care nu s-au
respectat obligaţiile asumate să fie anulate prin Justiţie, iar obiectivele
economice respective să fie trecute în proprietatea naţiunii administrată prin
stat. Prioritate ar trebui să aibă ROMTELECOM, Combinatul siderurgic Galaţi, Petrotub
Roman, reţelele de distribuire a gazelor, energiei electrice şi apei, Combinatul
de alumină Slatina... Rog specialiştii în economie să facă urgent o listă completă
a obiectivelor economice privatizate fraudulos ori în care nu s-au respectat conditiile
de privatizare şi s-o înainteze Guvernului, pentru a se acţiona în Justiţie !
42] Analiştii economici au estimat că economia subterană manevrează
circa 10 miliarde de euro în fiecare an, lucru ce afectează fiecare cetăţean
onest. In ţările vesteuropene, denunţarea infracţiunilor de orice fel, inclusiv
a muncii la negru şi a evaziunii fiscale, este considerată o îndatorire patriotică. La noi în ţară, infractorii
din lumea interlopă, susţinuţi de cei din ”lumea bună”, au implimentat părerea
eronată că astfel de denunţuri sunt turnătorii nedemne. Trebuie să schimbăm
această mentalitate infracţională care a pătruns până şi în mass media, determinând
fiecare persoană care obţine venituri să-şi plătească în mod corect impozitele şi
taxele. Propun ca în subordinea ANI să funcţioneze vaste comitete de cetăţeni
oneşti, organizate teritorial, care să semnaleze toate cazurile de muncă la
negru, evaziune fiscală, contrabandă etc. Această activitate, făcută în
colectiv, de comitete de cetăţeni, mai ales pensionari, nu mai poate fi
denigrată ca ciripeală, turnătorie ori în alt mod.
43] Mulţi potenţiali producători de fructe, struguri de masă, legume, flori,
ciuperci etc. nu se apucă de muncă, deoarece nu au garanţia că vor putea vinde
produsele. Propun ca statul, prin Ministerul Agriculturii şi primăriile locale
să organizeze un sistem coerent de pieţe ţărăneşti, aliniat de-a lungul
principalelor căi de comunicaţie rutieră, precum şi propriile firme de achiziţii-prelucrare
a produselor agricole [parteneriat statprivat]. Astfel, câteva sute de mii de
persoane vor fi atrase în sfera productivă directă, inclusiv din rândul
pensionarilor activi, şomerilor, asistaţilor sociali şi tinerilor aflaţi în
perspectivă de şomaj. Alături de ei, vor prospera alte sute de mii de persoane
care vor asigura comerţul, producerea de ambalaje, transportul, prelucrarea
etc. Creşterea numărului de creatori direcţi va asigura venituri sporite la
buget, astfel că nu va mai fi nevoie să se aplice diminuări la salarii şi
pensii.
44] Cel puţin o treime dintre cei 5,7 milioane de pensionari îşi pot
prelungi viaţa activă şi sănătoasă, practicând activităţi utile, ca pasiuni
aducătoare de venituri. Exemple de astfel de activităţi: pomicultură, legumicultură,
floricultură, apicultură, avicultură, artizanat, mecanică auto, confecţionare
mobilier sculptat şi pictat, piscicultură, sericicultură, prelucrarea
ceramicii, pictură, sculptură etc. Statul ar putea impulsiona pensionarii
activi să se apuce de munci concrete, prin măsuri specifice, cum ar fi:scutirea
de impozite ori aplicarea unor impozite reduse, oferirea de terenuri în concesiune
şi de spaţii de producţie cu chirie mică, asistenţă de specialitate etc.
45] Majoritatea cetăţenilor se întreabă cine şi cum controlează
salariile şi sporurile imense încasate de lideri economici din Banca Naţională,
Ministerul Finanţelor, ANAF şi regii naţionale. Specialiştii estimează că numai
revenirea la plăţi normale în aceste sectoare ar aduce la buget câteva zeci de
milioane de lei noi. Guvernul trebuie să găsească soluţia de a intra în
legalitate şi aceşti ”haiduci” care se cred stat în stat şi fac ce le trece
prin cap cu banii întregii naţiuni.
46] Persoanele cu pregătire modestă şi fără ”pile” nu reuşesc să
acceseze fonduri europene, în ciuda faptului că le merită şi le-ar fructifica
în mod superior, pomicultori, apicultori, legumicultori, artizani, prelucrători
de fructe de pădure, cultivatori de ciuperci etc. Propun ca direcţiile agricole
judeţene să întocmească gratuit dosarele de accesare fonduri europene pentru
aceste categorii defavorizate.
47] Posturile de radio şi de televiziune naţionale au scheme de
personal supraîncărcate şi plătesc prea mult anumite categorii de persoane, comparativ
cu munca prestată. Propun să fie redimensionate schemele de încadrare cu
personal şi schemele de salarizare din aceste instituţii. De asemenea, în spiritul
pieţei libere, propun să nu ni se mai ia bani ca abonament radio şi tv., în
factura de energie electrică, nici la persoane fizice, nici la cele juridice. Fiecare
post să trăiască din munca lui. Aceasta înseamnă şi încetarea subvenţionării
lor de la bugetul de stat.
48] Propun să se facă economii valutare prin reducerea personalului
diplomatic din ţări în care nu avem interese economice, prin reducerea
salariilor mai mari de 3.000 de euro, prin reducerea diurnelor de deplasare ale
parlamentarilor, prin reducerea drepturilor de autor plătite unor cetăţeni
străini, prin limitarea sumei în valută pe care un turist are dreptul s-o
scoată din ţară la o deplasare ... Specialiştii pot găsi şi alte căi de reducere
a cheltuielilor valutare.
49] De 19 ani, populaţia română este instigată la consumism, prin
reclame agresive şi manipulatoare, astfel că a ajuns să consume şi bunuri şi
servicii inutile sau nocive [pornografie, alcool, astrologie, magie, filme
violente şi de groază, care o afectează mintal etc.]. Vă propun să declanşăm un
larg proces de educare în spiritul economisirii, în familii, şcoli şi mass
media. Propun ca ultima noastră bancă, CEC BANK, să-şi extindă agenţiile până
în ultima comună, încât să colecteze banii ţinuţi la saltea, să promoveze noi
instrumente de economisire pentru copii şi tineri, să educe populaţia în spirit
economic corect. Stiţi ce înseamnă circuit economic sănătos ? Inseamnă că nici
un euro nu iese din ţară, ci circulă între
noi, cetăţenii români. Deviza „Consumaţi bunuri şi servicii româneşti pentru a
vă îmbogăţi !“ trebuie să devină lege de viaţă pentru toţi cetăţenii români. O
deviză similară a fost lansată de Charles de Gaulle, într-o situaţie de criză economică
din Franţa şi este aplicată scrupulos în toate ţările vest-europene. Numai noi,
consumatorişti şi cosmopoliţi, consumăm bunuri străine, îmbogătind alte naţiuni
şi sărăcind-o pe a noastră. Timp de 19 ani, am trăit din vânzarea obiectivelor
economice construite în socialism şi din împrumuturi. Am ajuns în poziţia când
împrumuturile sunt garantate cu fondul forestier, cu teritoriul patriei şi cu
viitorul copiilor. Mai rău, ele sunt însoţite de dictate de genocid, de tipul
celui primit de la FMI. Trebuie să învăţăm să consumăm mai puţin decât producem
şi să economisim crâncen. Trebuie, oameni buni, cetăţeni români de orice etnie.
50] Putem ieşi din criza economică în circa 5 ani, dacă ne mobilizăm
ca la război şi mărim numărul creatorilor direcţi de 4-5 ori. In acest scop, trebuie
să educăm în cultul muncii şi al cinstei întreaga populaţie, de la copiii de
grădiniţă şi până la pensionari. Nu mai putem aştepta pomeni de la nimeni, căci
nimeni nu ni le va da. Dacă nu ne mobilizăm decişi la activităţi creatoare de
valori consumabile şi exportabile, vom ajunge în poziţia ruşilor din timpul
guvernării Elţân, când nu s-au plătit pensii şi salarii mai mult de un an. Noi,
Frăţia Creatorilor, am tras de mult
timp semnalul de alarmă, arătând că guvernanţii corupţi şi iresponsabili ne
conduceau către pieire. Personal, scriu şi instruiesc creatori din 1992, deoarece
ştiam exact ce va urma, ca fost ofiţer de informaţii şi contrainformaţii.
Aţi înţeles ce trebuie să facem ?
Să ne orientăm copiii către profesii creatoare directe, cum ar fi
horticultori, zootehnişti, artizani, meseriaşi etc.
In al doilea rând, să ne reprofilăm noi, la orice vârstă, pe creaţie
şi export de bunuri şi valori.
In al treilea rând, să impunem guvernanţilor cultul muncii şi al
cinstei în relaţiile cu noi, naţiunea - patron. Guvernanţii nu sunt stăpânii noştri,
să facă ce doresc din noi. Ei sunt angajaţii noştri, ai naţiunii-patron, să ne
conducă către un nivel de trai din ce în ce mai ridicat.
Cum şi-au făcut datoria guvernanţii care au scăzut continuu
nivelul de trai al populaţiei şi vor să-l scadă până la limita genocidului ? Prost
! De ce ? Deoarece cetăţenii români nu au luat atitudine, nu s-au opus jafului
economiei naţionale, nu s-au solidarizat pentru a-şi apăra drepturile. E timpul să renunţaţi la frica de
guvernanţi, la laşitate, la indiferenţă, la iresponsabilitate, la lipsa
de solidaritate. E timpul să vă uniţi şi să impuneţi guvernanţilor propriul
program de ieşire din criză.
Pavel Coruţ
scriitor şi patron de editură
Dragi amici creatori, această schiţă de program trebuie să ajungă
la cât mai mulţi cetăţeni români, pentru a fi studiată, dezbătută şi completată
de cei interesaţi. Rog fiecare forumist de bună credinţă să transmită acest
mesaj, prin toate mijloacele cunoscute [E-mail, link, print, multiplicare etc.]
la următoarele categorii de surse de răspândire: sindicate, asociaţii de
pensionari, mass media centrală şi locală, asociaţii studenţeşti, asociaţii
profesionale, bugetari din diverse sectoare, elevi de liceu, militari de toate
armele, poliţişti şi jandarmi, ţărani fermieri, patroni de firme mici şi medii,
medici, profesori, muncitori din sistemul de stat şi privat. Materialele printate
pot fi afişate în locurile permise de lege, de la primării şi afişaj stradal. Ele
pot fi distribuite şi de la om la om, în locuri aglomerate, în blocuri, gări, staţii
de metrou etc.
Cei care aveţi rude şi amici în alte localităţi puteţi transmite
mesajele electronic sau prin scrisori printate, încât să informăm cât mai multe
persoane din întreaga ţară. In mod normal, în
circa o săptămână, mesajul nostru ar trebui să ajungă la circa un milion de
cetăţeni interesaţi.
Această acţiune este şi un examen de seriozitate şi eficienţă al
Frăţiei Creatorilor.
Vă urez succes !
Eu îmi voi face datoria aşa cum ştiţi, îndeplinind sarcini de
simplu membru şi de lider de opinie, prin mass media.
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...