Varcolacul

                             de Nelu Preda

Urmarit de-un varcolac ,
M-am urcat intr-un copac...
Si acolo cocotat,
Pe mine mai ca m-am ca…t !!!


E dificil cu-n varcolac ,
Sa stai acolo in copac...
Neajutat de spiritisti ,
Pierduti in noapte ; mai toti tristi !!!


Deci speriat de varcolac ,
Ca…t putin pe mine si-n copac,
Am apelat la un saman...
Tampit din-tr-ala tibetan !!!


M-am tot gandit ca-un varcolac ,
Chiorat spre mine ,si copac ,
Va fi gonit de un yoghin ,
Trait in viata cu mult chin !!!


Am apelat sa scap de varcolac ,
La "sfinte" moase de pe catafalc...
Si le-am rugat frumos daca se poate ,
De monstrul varcolac ca sa ma scape !!!


Si in final - sa scap de varcolac ,
Chemai nevoia s-o-ntreb : ce sa fac ?
Si ea mia spus ca sta-n in puterea mea ,
S-arunc cu varcolacul pe o stea !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog