Tărâmul visului...

Tărâmul visului din noapte,
În care mă cobor ușor
E populat cu voci și șoapte
Și totul e încântător.

Și elfli, și îngeri, și serafimi
Dansează-n cercuri unduind;
Nu-i încleștare și nici patimi,
Doar dragostea hălăduind.

Fântâni cu lapte și cu miere
Cu clipocit te-ademenesc,
Iar grijile sunt efemere:
Toți le-au uitat și prăznuiesc -

Sunt mese-ntinse sub terase,
Cu tot ce-ai vrea și ai pofti,
Iar vinurile tămâioase
Îți dau putința de a ști

Ce este-aceea-nflăcărare,
Ce e căldura inimii,
Ce este dorul care doare,
Și leacul lui, nu doctorii!

Iubirea cea vindecătoare,
A tot ce-i viu, ce-i cu alean,
Tărâmul visului o are,
Și ea sporește, nu e-n van.

Din nori albaștri ca topazul,
Pe cerul roz și sidefat,
Cad picuri de cleștar în iazul
Cu pești de aur populat.

Doar iarba-i verde ca și-aici
Iar mii de cerbi și căprioare,
O pasc în voie parcă zici
Că sunt o turmă de mioare.

Nici lupi nu sunt să le atace,
Nici urși cu blana maronie,
Toată natura e în pace,
Și în deplină armonie.

E-atâta frumusețe-n jur,
Și chiar de știu că e un vis,
Așa vrea la somn să dau retur
Să nu mai plec din Paradis!

Dar împlacabil timpul curge,
Deșteptătorul iată, sună,
Și mă trezesc, dar îmi ajunge
Ce am visat, pentru o lună!

Comentarii

  1. Visele infrumuseteaza noptile intr-devar. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa este, Cristi! Mulțumesc pentru citire și semnul lăsat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare cu viziunea sa, interesant modul cum percepi tu paradisul, Nelu. Versuri frumoase, vise frumoase. Felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  4. ,,E-atâta frumusețe-n jur,
    Și chiar de știu că e un vis,
    Așa vrea la somn să dau retur
    Să nu mai plec din Paradis!,, Versuri care induc, cred eu, ideea de a aduce totuși visele pe pământ. Asta am perceput eu citindu-ți poezia, Nelu. Mi-a plăcut. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc frumos, Tina pentru citire și semnul lăsat!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog