Să antamăm

Iubito, s-antamăm un meeting,
Extrapolându-ne iubirea,
În Herăstrău să facem surfing,
Să ne ”lovească” fericirea!

Apoi să mergem la shaorma
La un fastfood apropiat –
Să nu ni se mai știe urma
Incognito m-am echipat.

Să-ți iei și tu în cap perucă,
Și o pereche de-ochelari,
Azi am un mare dor de ducă
Și-n buzunar câțiva dolari.

Vom merge-n mall la cafeluță,
Apoi îți iau ceva frumos;
Poți să-ți alegi ce vrei drăguță,
Azi sunt cu tine generos.

Pe seară-o să mergem la tine –
La mine încă zugrăvesc,
Ne facem duș, ne simțim bine,
Apoi am să te părăsesc –

Mă cheamă slujba, sunt de noapte –
Ne-om revedea în dimineață,
Cu-mbrățișări, săruturi, șoapte,
Iubito, asta numesc viață!

Și de vei vrea și altă dată
Ceva drăguț să antamăm,
Eu am să îți răspund îndată
Căci e păcat să amânăm!

Comentarii

  1. Versuri adaptate vremurilor. Mi-ai starnit zambete de dimineata. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur dacă am reușit să te fac să zâmbești! Și eu îți mulțumesc pentru citire! Zi bună să ai!

      Ștergere
  2. "Iubito, s-antamăm un meeting,
    Extrapolându-ne iubirea,
    În Herăstrău să facem surfing,
    Să ne ”lovească” fericirea!"
    hi,hi,hi!Hazlie tare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Păi sigur, ne-au potopit neologismele! Limba română nu mai are cuvinte!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog