Te iubesc necondiționat!

Ești ultima salvare pentru mine,
De mine însumi tu mă vei salva –
Mi-e sufletul mormane de ruine
Și-n sentimente se va dizolva –

Sunt sentimentele controversate
Mă-ndeamnă ca să fug, dar și să stau –
Sunt gesturile-ți dezinteresate –
Iubirea ta o simt și da, o vreau!

Dar oare îți voi da eu pe măsură
Iubire din al meu suflet rănit
Cât tu îmi dai ca pe o băutură,
Iubirea - panaceul potrivit?!

Ești tu atât de bună, răbdătoare,
Încât s-accepți un suflet zdrențuit?
Mi-e teamă - știi, iubirea doare
Și-așa ca tine n-am mai întâlnit

Pe nimeni care să mă înțeleagă,
Să vadă ceea ce e bun în mine
Și iată sentimentele ne leagă
Iar împreună sigur va fi bine!

De-aceea mulțumesc Divinității
Că pașii noștri s-au intersectat,
Și-acum declar public ”Cetății”,
Că te iubesc necondiționat!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog