Să-mi fii făclie-n noapte


Să-mi fii făclie-n noapte, tu rază de iubire,

Iubita mea prin fapte îți dau bună vestire,
Că dragostea curată mă leagă azi de tine –
Și ale tale șoapte îmi dau alean și bine.

Tu uită supărarea iubirii din trecut
Și cată alinarea în ce s-a petrecut
În seara-aceea dragă când noi ne-am cunoscut
Și gura ta de fragă peceți a desfăcut.

Fii sinceră cu mine, deschide-ți inimioara,
Și-un sentiment de bine va fi în toată vara
Iar toamna de iubire, chiar de va fi cu ploi,
Va fi cu fericire și-om împărți-o-n doi.

În iarna colilie, cu mii de fulgi de nea,
Iubirea să ne fie sublimă draga mea –
Va fi o sărbătoare în numele iubirii,
În geru-acela mare, mult peste legea firii.

Apoi în primăvară când pomii înfloresc,
Iubirea o să doară, dar dulce, e firesc –
Prin ploaia de petale de mână ne-om plimba,
Iar dorurile tale, cu drag le-oi alina.

Să-mi fii făclie-n noapte, sub salcia pletoasă,
Să ne-mbătăm de șoapte , iubita mea sfioasă,
Iubirea ce ne-animă s-o ostoim cu foc
Căci e ca o enzimă, desface orice loc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog