Tu ești!


Te-am așteptat să vii o viață-ntreagă și-ai apărut la timpul potrivit,
Iar mintea mea nu poate să-nțeleagă, din ce tărâm de îngeri te-ai ivit.
Tu ești ca mirul sfânt și ca tămâia, înmiresmezi pământul ce-l pășești,
Ești precum e pentru gutui gutuia și-mi pare bine fiindcă mă iubești.

Tu ești precum lumina pentru soare, un emisar al cerului cel sfânt,
Ai suflet blând și-o vorbă de-mpăcare, dai plinătate, pace și avânt.
Tu ești la minte tare înțeleaptă și mă întreb de unde-ai coborât,
În lumea-aceasta-atâta de nedreaptă, unde prejudecăți ai doborât.

Tu ești un dor, un chin și o mirare, de fiecare dată când te văd,
Mi-apare-n minte cea mai mândră floare și dragostea pe care-o întrevăd.
Tu ești asemeni zborului de vis, parcurs planat de orișice condor,
Ești precum pasărea din paradis, vitraliu viu imaginat de dor.

Tu ești văzduhul nalt, netulburat de vânt, serenitatea personificată,
Ești aer, foc, și apă , și pământ, cea mai iubită și mai adorată.
Tu ești a mea și altfel nu se poate, ești minunată-n toate, ce să zic,
Cu tine-alături oricare cetate de cucerit ,e doar un mizilic.

Tu ești lumina ochilor iubito, în lipsa ta sunt orb, și surd, și mut –
Să-mi fii aproape, tu preafericito, iubirea ta mi-e țel și azimut!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog