În suflet cântă marea


În sufletul clocotitor, iubito-ți cântă marea,
E-un sunet ademenitor și-ți simt acum mirarea
Că-ți sunt, că-mi ești la infinit iubirea minunată,
Iar pe genunchiu-ți dezgolit sărutu-mi lasă pată.

În sufletul clocotitor, iubito-ți bate vântul,
Gingaș și ademenitor, chemând la el cuvântul
Ce-l scriu cu patos și alean acum doar pentru tine,
Din suflet e, nu e viclean și sper să-ți prindă bine.

În sufletul clocotitor, iubito văd comori,
Eu sunt un simplu muritor și sper să nu ignori
Nimic din ce-i îmbietor  în marea mea iubire,
Sunt un statornic visător, visând la fericire.

În sufletul clocotitor, iubito văd fantasme,
Îndrăgostit, eu pot să mor și să învii ca-n basme –
Și tot pe tine te-aș găsi, gingașă, iubitoare,
O clipă nu te-aș părăsi, căci dragostea e mare.

În sufletul clocotitor, iubită-ți cântă marea,
Nu e nimic întâmplător, ești ca-n bucate sarea –
În viața noastră pe pământ, copii ai fericirii,
Nu vom scăpa nici în mormânt, de mrejele iubirii!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog