Te văd!


Te văd în visele de noapte, te văd în visele de zi,
Visez mereu șuvoi de șoapte și-am fericirea de-a urzi
Șirag de versuri pentru tine, fiindcă tu ești încântătoare,
Ești minunată, știi prea bine și gingașă precum o floare.

Te văd în gând atât de-aproape, ai inima-mi sălaș al tău,
Iar gându-mi fuge peste ape și multele păreri de rău
Că nu ești astăzi lângă mine, și culcușit la sânul tău,
Să-mi fie și să-ți fie bine, să nu avem parte de rău.

Te văd aievea o prințesă, tronând castele-mpărății,
Sau poate numai o contesă, cu trenă și bijuterii –
Ești nestemata cea mai scumpă, a sufletului meu comoară,
Privirea mea rămas-a tâmpă, când te-am zărit întâia oară.

Te văd în cer, în câmp, în fluturi, ce zboară-atâta de frumos,
Și-s colorați în mii de tonuri, în sunetul melodios
Al al mierlei și-al privighetorii din verdele zăvoi pe râu,
În dropia și-albastrul florii de albăstrea în lan de grâu.

Te văd în tot și-n toate cele ce Dumnezeu a plăsmuit,
Ești zâna visurilor mele, doar tu mă faci azi fericit –
Iubirea noastră înflorește în zi de zi cu mult mai mult,
Cuvântul tău care zidește, mă-ndemnă dragostea s-ascult!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog