Din mii...


Din mii de muritoare, eu te-am ales pe tine, să fii aceea care mă stimulează-n vers,
Tu ești încântătoare și-asta o știi prea bine, vei fi nemuritoare prin timp și univers.
Mi-ești muză iubitoare și-alăturea de tine, condeiul îmi vibrează de-alean și de fericire,
Iar versul cu mirare îl scriu pe zi mai bine și ție ți-l dedic, imensa mea iubire.

Din mii de muritoare, ești una pe pământ, alăturea de care aș vrea să-mbătrânesc,
Cu tine azi iubito fac sacru legământ, ca pururea pe tine mai mult să te iubesc.
Ești raza de lumină, ești oxigenul care, azi mă mențin în viață în lumea asta tristă,
Distinsă-n toate cele, tu ești încântătoare, iar alta precum tine, în lume nu există.

Din mii de muritoare, destinul mi te-a dat, e darul minunat pe care Dumnezeu
Mi l-a făcut și iată, azi țin neapărat să-ți spun că lângă tine, mă simt precum un zeu.
Ai ochii ca și mura și pielea albă, fină și părul negru beznă ca pana corbului,
Iar spiritul ți-e salbă, în suflet strălucire ai, azi versul meu exultă așa cum vezi hai-hui.

Din mii de muritoare, tu ești aleasa care mi-aduce fericirea în suflet și în trup,
Prin versul meu candid, vei fi nemuritoare, de-atâta fericire, simt astăzi că erup
Și toată fericirea, ce-o simt și o trăiesc, e numai fiindcă tu exiști și te iubesc –
Pe țărmul de extaz acum hălăduiesc, sărutul tău cel dulce îl vreau, mult îl doresc.

Din mii de muritoare, tu ești cea mai isteață, cu mintea sclipitoare și cugetul curat,
Te-aș vrea azi lângă mine pe țărmul cu verdeață, să facem o plimbare sub cerul luminat
De soarele iubirii cu mii de raze tandre, să scalde fericirea ce o simțim în doi,
Să umple cu ardoare a inimii meandre și-n Edenul iubirii să devenim eroi.

Din mii de muritoare, pe tine te iubesc și-n alte vieți desigur, la fel noi ne-am iubit,
Parcă te văd aievea în visu-mi ce doresc, să se preschimbe-n fapte să fiu mult fericit.
Din mii de muritoare, mi-ești sufletul pereche, cu tine-alături astăzi plutesc în Paradis,
Ni-i dragostea curată, idila ne e veche și te iubesc pe tine fără vreun compromis!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog