Doar pentru tine!


Doar pentru tine sunt cum sunt, iubirea mea cea mare,
Chiar dacă părul mi-e cărunt, te văd ca pe un soare
Ce luminează blând și calm pe cerul cu fantasme,
Mă minunez azi constatând o dragoste ca-n basme.

Doar pentru tine pot să-not în contra la curent,
Chiar de se-ntâmplă să nu pot tu ești reviriment –
Cu tine-alături draga mea mi-e lumea la picioare
Și-oricât s-ar spune că e rea, ni-i dragostea mai mare.

Doar pentru tine pot goli și marea și oceanul,
Nu simt nevoia-a ocoli restricții cu toptanul,
Cu tine-alături e ușor și fac tot pentru tine,
Mă simt precum un fulgușor zburdând fără rușine.

Doar pentru  tine draga mea scriu azi aceste slove,
Să-ți dea lumină ca o stea dintr-alea supernove –
E un miracol ca-n povești iubirea ziditoare,
Clipă de clipă mă uimești și ești uluitoare.

Doar pentru tine scump odor fac și ce-i imposibil,
Să-ți fiu iubit și ajutor cu orice-i admisibil
În lumea asta strâmbă rău, cu reguli răsturnate,
Voi fi mereu sprijinul tău, iubit, și soț, și frate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog