Iubirea doare!


Adevărat dacă iubești, iubirea doare ca o rană,
Cu dragoste o oblojești și parcă simți cum capeți prană –
Iubești și ești iubit la rându-ți, dar depărtarea e un chin,
E oxigen adevărat iubita-ți, iar lipsa ei este venin.

Așa și eu în miez de noapte, când somnul fuge în neant,
Aud aievea a ei șoapte, iar sufletul îmi e vibrant –
Aș vrea-o aproape, lângă mine, să-i sorb cuvintele de mir,
Să zbor spre ea, așa îmi vine - privirea ei mi-e elixir.

Și somnul tot mereu îmi fuge, dorm pe furate, trecător,
Că o știu bine, nu-mi ajunge, aș vrea să-i fiu ocrotitor,
În noapte somnul să-i veghez, s-o liniștesc când vreun coșmar
O tulbură, s-o-mbrățișez iar veghea nu mi-ar fi-n zadar,

Zâmbetul ei mi-ar fi răsplata – pe ea, eu o divinizez
Și minunată ar fi plata, deși nu vreau să abuzez –
Mă rog doar la Iisus prea Sfântul, în sănătate să mi-o țină,
Căci unde calcă ea pământul, e milă sfântă și lumină

Și nu spun asta doar fiindcă e-a mea din plin și o iubesc,
O spune Îngerul din ceruri, ce-o vizitează-așa firesc
Și-o-ndrumă către-nțelepciune, iubire și-ntrajutorare,
Către acei ce prin minune, găsesc la dânsa alinare.
E blândă, caldă, iubitoare și-ar da și haina de pe ea,
Acelora ce-s la stâmtoare, sau mai pățesc câte-o belea;
Atâta generozitate, izvor are-n Dumnezeire
Și rugăciunile ei toate, sunt pentru-a noastră mântuire.

Mă-ntreb de multe ori în gându-mi, sunt eu la fel de bun ca ea? –
Nu categoric!...Și răspunsu-mi îmi dă nesomn și noaptea-i rea...
Mă rog și eu la prea Înaltul, să-mi dea aceeași bunătate,
Un suflet cald cum nu e altul și-un dram de-ncredere în toate,

Iar noaptea trece, trece, trece, cu greu de parcă-ar fi un veac,
Aștept o veste și-mi e rece – e dimineață – ce să fac
Să știu mai repede că-i bine, că somnul ei a fost ușor,
Iar visele i-au fost cu mine – Doamne de aș putea să zbor,

Aș merge iute către dânsa, în dimineața purpurie,
Ea sufletul mi l-ar pansa, cu zâmbetul ei – simfonie –
Am bea cafeaua împreună asezonată cu-n sărut
Și am începe o zi bună – (durerea-i de neconceput),

Iubirea n-ar mai fi durere, în miere s-ar schimba pelinul,
Și Dumnezeu ne-ar da putere, să depășim cu bine chinul
Ce-i dat de-o lungă despărțire – a vieții crudă încercare,
Întrezărind o reunire – o cere dragostea cea mare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog