Vis de iubire


Adorm târziu în miez de noapte, avându-te pe tine-n gând,
Și-aud aievea mii de șoapte, doar numele tău repetând –
Te văd un înger de lumină zburând pe cerul albăstrui,
Iar eu cu suflet fără vină te așteptam pe cărărui,

Să vii minunea vieții mele, căci te aștept cu drag și dor,
Ești îngerul venit din stele și am temei să te ador –
Minunea nopților albastre – tu strălucești pe firmament,
Iar sentimentele ce-s caste eu ți le dărui permanent

Și chiar de-i  noapte, e lumină în sufletul de tine plin,
Merg cu picioarele pe tină, și-ți spun poeme doar puțin –
Poeme dragi despre iubire, poeme despre drag și dor,
Să-ți fie veșnic amintire dacă-o să mergem în pridvor,

Să ne iubim cu dăruire, să ne iubim nevinovat,
Căci versuri calde de iubire, ți-am dedicat nenumărat –
Și visele de peste noapte le vom trăi aievea-n fân,
Tu mă vei alinta cu șoapte și iar eu al inimii stăpân

Te voi iubi cu dăruirea aceluia ce vreau să-ți fiu,
Căci lângă tine mi-e menirea, iar fără tine sunt pustiu –
Tu visul meu despre iubire împărtășește-l negreșit,
Căci nici un om din omenire, ca mine nu te-a mai iubit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog