Visul unei nopți de vară!

Ești visul unei nopți de vară, aievea-nfăptuit acum,
Aproape-i gata să îmi piară neîncrederea ce sta în drum,
În calea mea spre fericire, a mai rămas doar un sărut,
Pe care fără a ta știre, am să ți-l fur – nu l-ai cerut,

Dar știu că inima-ți cea tandră gândește tot mereu la mine,
Ești îngerul care-n meandră, aproape s-a abandonat pe sine –
Meandra sufletului care este așa curat și tandru
Îi vin azi în întâmpinare, cu-o floare mândră de leandru.

Ești visul unei nopți de vară și te doresc așa de mult,
Iubirea ta-i o primăvară înmugurită cu tumult –
De-ar fi pe veci să fii a mea, aș mulțumi Divinității
Și-aș săruta obrazu-ți nea spre lauda serenității

De care dai dovadă-ntruna – ești alb și negru și-argintiu,
De nu-s cu tine-ntotdeauna, îmi pare totul tern, pustiu –
Suntem doi poli la o planetă, două-nfrățite emisfere,
Nedespărțiți  stăm la șuetă, și îndulcim cam tot ce-i fiere.

Ești visul unei nopți de vară, ca tine alta n-am văzut,
Iubește-mă, n-o să te doară, te-oi cufunda în absolut –
Miracolul iubirii noastre, de îngerii din cer vegheat,
E strălucirea de la astre, e hrană,-i binecuvântat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog