Dragostea-i nemuritoare...



Dragoste nemuritoare, tu mă ții în mreaja ta,
Faci zilele sărbătoare, fără tine n-aș mai sta,
Nici o clipă din viața ce mi-i dată pe pământ,
Chiar de se scurtează ața și-aș ajunge în mormânt.

Fără tine ziua-i noapte, noaptea se preface-n zi,
Nu am nici un spor în fapte și nici foame de-a prânzi –
Stau cu dor și-nfrigurare să o văd din nou pe ea,
Fiindcă dintre muritoare, ea-i aleasa,-i cea mai cea.

Dar tu dragoste mi-ești dată, ca venită din povești,
Ești sublimă, minunată, sufletul mi-l ostoiești –
Simțământ precum acesta, unic și nemăsurat,
Niciodată-n viața asta nu mi s-a mai întâmplat

Și te chem pe înserate, să vii cu iubita mea,
Simțămintele curate vreau să le trăiesc cu ea –
Ea e unică sub soare, unică-ntre muritoare,
Iară tu, ești uimitoare – cum de mi-ai adus-o oare?


Dragoste nemuritoare, ești minune-n viața mea,
Chiar de sufletul mă doare când sunt depărtat de ea,
Tu-mi dai viață și candoare în al vieții labirint –
Iubita-i fermecătoare și nici eu nu mă dezmint;

Dragoste precum a noastră e-o minune-adevărată,
E o pasăre măiastră, iar cântarea-i minunată
Ne inundă ei și mie sufletele de iubire,
Fiindcă e o simfonie și ne-aduce împlinire.

Comentarii

  1. Ꭲhanks on your marvelous posting! I certainly enjoyеd readіng it, you could be
    a great author.I wilⅼ make cеrtain to Ƅookmark your blog and
    may come back latrer in life. I want to encouraɡe yyou to definitely continue your ɡreat work,
    hav a noce holiday weekend!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog