Iubita mea-i o poezie


Iubita mea-i o poezie, atâta-i de armonioasă,
La trup și suflet simfonie, e blândă, caldă și voioasă.
Iubita mea e vers duios, ce mângâie și oblojește,
Iar din al inimii prinos, cuvântul scris ea-l sfințește.

Iubita mea e ritm și rimă, poemul drag și cântător,
Eresul care mă animă în tot ce e înălțător.
Iubita mea e minunată, rimează-aprins în dor și cânt,
Cu poezia dedicată, ca ea nu-i alta pe  pământ.

Iubita mea e slovă sfântă, căci are nume de-ametist,
Și simte inima că-i frântă, dacă mă vede că sunt trist –
Iubita mea e trup și suflet cu mine-n toate câte sunt,
E dăruire și răsunet, e unică pe-acest pământ.

Iubita mea e melodie, de violină și oboi,
Și mi-e în suflet simfonie ce o gustăm ades în doi –
Iubită draga a aceasta, ce o iubesc nețărmurit,
E aurul din lumea asta, de focul sacru lămurit.

Iubita mea-i o poezie, atâta-i de armonioasă,
Aș face și o erezie ca să o știu la mine-n casă –
Să-i fiu, să-mi fie fericire, pe zi să ne iubim mai mult,
Un dar de la Dumnezeire, îndemn pe care să-l ascult.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog