Să ne iubim

Să ne iubim cât suntem încă tineri
Și simțurile ne sunt încă vii,
Muncim din greu de luni și până vineri;
În week-end hai să fim copii,

Și să ne răsfățăm unul pe altul,
Săruturile să ne încălzească
Iar ochi în ochi noi să privim înaltul
Sublimului ce stă să crească,

Și îmbătați de dragoste și patos,
Să ne iubim din nou ca-ntâia oară,
Ca să simțim cât de gustos
E fructul dragostei și bunăoară,

Când vom înbătrâni și vremea,
Va pune-amprenta-n fruntea noastră
Ne vom hrăni cu amintirea
Asemeni florilor din glastră

Ce-au fost culese din grădină,
Pe zi ce trece se-ofilesc
Căci și-au lăsat acolo-n tină
Toți bulbii care îi hrănesc.

Deci, hai să strângem în petale
Iubirea scrisă-n amintiri,
Și lungi trăiri sentimentale,
Inestimabile iubiri!

Comentarii

  1. Superba poezie frumoase versuri ,trebuie traita clipa ,ca trece si nu se mai intoarce multumim pt aceste versuri minunate//

    RăspundețiȘtergere
  2. Citesc poezie. Cumva,mai rar în această ,nebună și grăbită societate actuală. Noi ,cei puțini, fugim de mizeria și urâtul, ascunse sub masca lui: la modă!_-așa se poartă.... E greu ,e tarziu ,si cei mulți ne ignoră... Să-i ignorăm și noi. Oricum ,nu ne-ar înțelege.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc stimată doamnă Ferentz, pentru lectură și empatie. mă bucur că mai există oameni ca dumneavoastră!

      Ștergere
  3. Mărturisesc că am preferat să o evit, am salvat adresa pentru mai târziu. Lucram la un poem pentru ziua iubitei mele şi începea identic cu titlul dumneavoastră. Aveam nevoie de încredere. Mereu când citesc ceva bine scris tind să fiu influenţat sau descurajat. Sunt un perfecţionist. Îmi dau seama că am luat o decizie bună, versurile dumneavoastră se sărută cu muzicalitatea şi claritatea mesajului, sunt un izvor rece care trezesc simţurile adormite. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, domnule Papa, pentru citire și apreciere. Să știți că și eu am aceleași îndoieli și poate influiențe, dar asta e creația, cu dezavantajele ei. În final cititorul hotărăște dacă un text este sau nu valoros.Este reconfortant să primesc felicitări de la un confrate în ale scrisului. Mulțumiri încă o dată!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog