Tina

  (profesoarei Tina Chiru)
Un suflet mare cum n-a existat,
Cu drag pentru frumos și poezie -
Ne leagă strâns acea prietenie
Cum prea puțini prieteni a marcat.

Mi-e primul cititor al poeziei,
Și criticul cel mai pretențios;
În fața ei sunt un elev sfios
Exemplul ei e-asemeni temeliei.

Real miracol e în viața mea -
Neîndrăznind la stele să privesc
Curajul mi l-a dat și mi-amintesc
Cum inspirația-mi venea prin ea.

Iubim condeiul și urâm rutina,
Frumosul ne atrage dimpreună
Și versul care minunat răsună
În cuvântarea ta, iubită Tina.

4 comentarii:

  1. Nelu, ce frumos ai aratat prin versuri recunostinta ta fata de doamna profesoara!
    Sincere felicitari!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Versurile tale m-au impresionat. Mă bucur, pentru că pot ajuta, în creaţia lui, un prieten adevărat. Mulţumesc mult, Nelu.

    RăspundețiȘtergere