Da, te iubesc!


 Da, te iubesc cu plinătate, da, te iubesc – e-ncântător
Iubirea mea nu se mai poate schimba, căci nu-i întâmplător
Tot sentimentul de lumină ce m-a cuprins, căci te ador,
Cu tine ziua e senină chiar dacă ceru-i plin de nor.

Da, te iubesc cu disperare, precum mi-e dat a te iubi,
Chiar dacă sunt în depărtare precum un val mă voi izbi
De țărmul insulei iubirii și mă voi răspândi pe mal,
Frizând secretul nemuririi, fiindcă tu ești fără egal.

Da, te iubesc din toată ființa – e-un lucru dulce-nnălțător,
Cu tine-alături am conștiința că orice lucru e ușor
De-nfăptuit doar pentru tine, pentru miracolul iubirii –
Minunea ce o simt va ține cât dăinuiește legea firii.

Da, te iubesc - ești o minune pe țărmul dragostei curat,
M-ai scos pe mine din genune, mă simt al lumii împărat –
 Fiindcă, vezi tu, iubirea-i mare – n-are egal prin sentimente,
Chiar dacă uneori mai doare, sunt simțămintele ardente

Și orice-aș face, unde-aș merge, te port mereu la mine-n gând,
Dorința mare nu se șterge – mi-e dor să te revăd curând –
Chiar dacă viața ne desparte, tu ești al inimii alean,
Ne vom iubi ca și nebunii, zi după zi, an după an!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog